Going down the rabbit hole

Älskar de nya låtarna Down the rabbit hole, Masterplan och Can't let you go med Mr Lambert! Mucho bra!

Jobbat hela helgen. Ledig imorgon. Inte gjort en jota ikväll. Baaara ätit, kollat på Glee och lekt vid datorn. Nästa vecka visas Lady GaGa-avsnittet, roligt va?

Vill se The Human Centipede. Den ska tydligen vara läskig... Handlar om en man som vill skapa en mänsklig mångfoting av något slag. Rolig? Njaa, kanske inte. Läskig? Hoppas, we like läskiga filmer.

ochohcohc... Jag kan inte förstå att Lost har visats i 6 år (!). Det är helt otroligt vad snabbt tiden går. Det sista avsnittet har visats i US and A och jag är glad att internet finns, annars hade man varit tvungen att vänta till slutet av juli då det tydligen ska sändas här i Sverige. Jag förstår inte att de ens orkar vara så långsamma, snusch!

Morgondagens planer:
 - Försöka sova lite
 - Fixa med högtalarkabel (eftersom den som var med i hemmabiosystemet inte var tillräckligt lång)
 - Lägga lite grejer i lådor så att jag får lite ordning i mitt rum hos mamma
 - Skriva labbrapport?
 - Åka in till staden och möta Gummi
 - Åka till farmor (Magnus ska hämta grejer och då passar jag på att få träffa henne)
 - Få skjuts hem inifrån staden
 - Sova tidigt (börjar kl 7 på tisdag)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

/D


Kommentarer
Postat av: lotta

jag anmäler mig till att se skräckfilm med gubbi!



och åh herre! jag kommer ihåg när jag och mami började kolla på lost för att vi tyckte att det såg intressant ut, är vi gamla? usch usch. haha



ps. jag vill ha AL-låtarna, yes please! orkar inte ladda ner själv meeeeen, det är väl därför man har en pojkvän (snart sambo?) eller hur? ;) PUSS

2010-05-23 @ 21:55:34
Postat av: angelica

what?! vart har du hittat de här låtarna??? need to hear!

2010-05-23 @ 22:08:20
Postat av: D

hehe, bra bra! Låtarna ska nog gå att fixa, men vart, när och hur vet jag inte. PUSS på dig med :) sambo, hihi :P

2010-05-23 @ 22:18:38
Postat av: D

De är på den europeiska versionen av "For your entertainment" :D

2010-05-24 @ 00:02:16
Postat av: Alina

nooooooooooooooooo, we do NOT like läskiga filmer. fyy

2010-05-25 @ 00:21:51
URL: http://lifebyalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0