9 av 10

Måste ju bara säga att jag är grym 9 av 10 tog jag. Blev Litauen istället för Kroatien. Litauen var för mig en självklar förlorare. Menmen, alltid ska det vara någon värdelös som man tycker är självklar att inte gå vidare som går vidare...

Petra gjorde ett superjobb. Allt var super!

Nu får man vänta ända till torsdag! Jobbigt. Imorgon åker jag hem ifrån Bollnäs. Jobbar torsdag. Längtar. Hehe. Hoppas jag inte jobbar kväll bara, men det gör jag säkert bara för det.

Godnatt godnatt. Imorgon ska det bli sol!

/D

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag tycker inte om hennes engelskauttal och jag väntar hela tiden på att hon ska skämta. Det känns som en parodi bara för att man är van vid att hon är en komiker. Men jag älskar henne ändå :)

2013-05-15 @ 10:43:07
Postat av: Daniel

Jag håller med, om uttalet och att hon ska skämta. Men hon fick ju till några skämt iaf.

2013-05-15 @ 20:10:51
URL: http://slickakatten.blogg.se
Postat av: lotta

ja. och jag är en sucker för sarah dawn finers sketch.muha

2013-05-16 @ 06:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0