Fontana di trevi

Hej. Har varit lite långledig. Lördag, söndag och måndag. Väldigt skönt. Nu är det jobb veckan ut. Ska bli spännande.
 
I lördags var vi på Vegoforum. Intressant till en början, men sen blev det lite för mycket för min del. Det var föreläsningar. Och jag som inte gått i skolan på hundra år (känns det som) hade lite svårt att hålla koncentrationen. Tycker det blir lite tråkigt när det bara är en massa snack. Men ja, det var intressant iaf. Blev en aning peppad på att äta vegetariskt. Inte veganiskt! Usch, måste vara oerhört jobbigt att hålla reda på allt. Fast man lär väl sig till slut. Jag ska nu iaf börja äta mer vegetariskt. Så igår var jag och storhandlade, storhandlade på riktigt denna gång. Innan har jag kommit ut med två tre kassar, nu var det fem. Och! Jag handlade med vagn! Det händer inte ofta. Sist var typ i Rotebro. Det blev en massa bönor och linser och mumsigt. Rotfrukter. Handlade inget köttigt. Lax köpte jag. Det var billigt så jag var tvungen. Svängde förbi systemet också. Mums. Tankade gjorde jag. Det har gått så himla mycket pengar redan. Ajaj... Tur att jag fick en fläskig lön som borde räcka ett tag. Ska ju till Grönan på fredag med jobbet... Jaja. Pengar är roligt.
 
Efter storhandlingen igår satte jag igång direkt! Vegetariskt Moussaka. Gott.
 
Min kyl är överfull.
 
 
Imorgon är det jobbelijobb, sen ska jag in till storstan och klippa mig. Skönt! Sommaren är välkommen.
 
Är taggad inför lördagen! Då blir det kalas ute i Vidja. Jag ska göra en cheesecake till födelsedagsbarnet. Hoppas det räcker som present? Höhö. Det har även ryktats om Oreo-tårta! Jag dog när jag såg det. Ska bli så gott!
 
Nu taggar jag vidare här i min lilla men mysiga och fina lägenhet.
 
Ha det bra!
 
 
 
/D

Kommentarer
Postat av: Alina

duktigt! :D

2013-05-28 @ 21:26:43
URL: http://lifebyalina.blogg.se
Postat av: Lotta

Haha det räcker! Jag blir glad för cheesecaken! :) Och jag är minst lika taggad för oreo-tårtan. Eh, heaven?!

2013-05-29 @ 21:17:28
Postat av: Lotta

Va?! Har du varit LÅNGLEDIG?! Utan att säga till???



Nehe... Det var visst i maj.

2013-08-21 @ 09:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0