Knäet är i datorn

Eller datorn är i knäet om man ska vara korrekt. Vilket betyder att jag kan passa på att skriva!
 
Kollade nyss min telefonfaktura. Den var lite rolig. Har ringt 14 samtal under en månad. Samtalslängd: 07:44:42.

Mina samtal är väldigt långa med andra ord.
 
Idag har jag varit ledig heela dagen. Tvättade 7-10. Alltid lika skönt att ha det gjort. Åkte in till staden i det fiina vädret. Gick runt överallt i ett 3,5 timmar. Har fått en liten bonnabränna. Inte så fint. Men det är ju fint när man är påklädd iaf. Kom hem ultrakissnödig. Gjorde mat! Idag blev det köttfärsbiffar med fetaost och potatismos! Gott. Duktig kille. Tiden rann iväg. Hade velat dammsuga och planterat om mina blommor som ser ut att lida i sina små trånga krukor. Men det får vi ta någon annan dag. Hade egentligen haft morgondagen på mig också, men jag ska jobba. Jaaa! Roligt va?! Nej, jag är inte ironisk.
 
Hoppas att det INTE regnar imorgon. Så ska man ju inte säga, men jag gör det ändå. För jag tror på omvänd psykologi.
 
Nu vill jag bara avsluta med en låt jag lyssnat minst 25 ggr på idag. Den är grym och jag får värsta sommarkänslorna! Hej!
 
Är inte Pitbull lite lik Markoolio? Haha
 
 
/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0