Artpop

Hej.
 
 
 
Ville bara säga det.
 
Fast jag kan ju även berätta att det är fredag imorgon. Redan?! Lottentotten kommer till storstan imorgon. Middag med gänget. Roligt. Sen förhoppningsvis lite mer häng med kvinnan innan hon drar. Man måste passa på.
 
Annars så jobbar jag för fullt. Heltid. Och eftersom jag jobbar varannan helg så blir det väldigt långa dagar ibland. Men det är inte så farligt. Slipper ju kassan nu för tiden. Hur härligt är inte det? Jag har ju blivit befodrad till STF om någon har missat det. Tillförordnad, då kvinnan bara är tjänstledig. 
 
Jag har lyssnat på Artpop minst 50 ggr. Så bra!
 
Något mer som hänt? Nee.. allt rullar på som vanligt. Lever och frodas i Rinkeby. Mys.
 
 BILDBOMB! KABAAM!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Men jippi Danne! Äntligen en uppdatering, sista var ju i mars typ. Jättekul att du skriver o fina bilder! kram!

2013-11-07 @ 22:38:49
Postat av: Anonym

"Middag med gänget" wieeeeeee <333 :D

och hallå, jag har nog missat befordran?! GRATTIS! vad nu STF står för..?

2013-11-08 @ 12:25:18
Postat av: Alina

jaha? jag skickade ju signerad och inloggad? var jag iaf. //ALINAhallåfattadetdåblogg.se

2013-11-08 @ 12:26:21
URL: http://lifebyalina.blogg.se
Postat av: Lotta

Hahaha glasögonormen!

2013-11-11 @ 13:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0