Midnight Memories

Är extremt trött. Sov nog en aning för lite i natt.
 
Jobbdag 1 av 6 är nu avklarad. Och apropå att jobba 6 dagar i rad, som min ömma moder sa att man inte får, så sa jag det till Mona (min chef). Och det får man! Det gäller bara under samma vecka. Sjukt konstigt, men så är det. Jag lider verkligen inte av det. Jag bara inflikade någon gång att jag inte får jobba 6 dagar i rad för min mamma.. hehe. 
 
Så vad händer? Jobb. Lördag är det "Den stora Julfesten", som vi så fint kallar den. Ska bli ... skoj ... Är inte alla taggad. Men jag ska inte gnälla. Den äger rum på Göta Källare. Så alla som inte har något att göra borde komma dit på lördag och kolla in oss. Det kommer tydligen synas att ÖoB är där. Roligt.
 
Nästa helg kommer Lotta. Jippi. Man skulle kunna ta det där ironiskt, men nej. Har redan sagt att jag kommer flytta in hos Rosie under helgen. Moha. Man vet ju aldrig när man får träffa henne igen. Rosie alltså...
 
Jag är inte alls partysugen. Det kommer bli party då Lotta kommer. Alla Skarabor kommer till storstan. Får se om jag är taggad. Får se om jag ens är taggad på lördag. Är inte ens sugen på julmat. Sill möjligtvis. Resten klarar jag mig utan. Usch vad negativ jag är. Ska sluta.
 
Jag kollade på två grymma filmer i dagarna! Prisoners och The Place Beyond The Pines. Så bra! Rekommenderas! Älskar när man dagen efter går och tänker på filmen. Det är ett tecken på att det är en bra film.
 
Har råkat börja följa lite fler serier. Oops. Men jag har tid. Åh, jag måste visa min favvolåt just nu...
 
 
Catchy! Eller hur?!? Hahaha
 
Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha. Du vet att denna "Rosie" flyr stan och spenderar helgen i Stenis va? Och att läggan är full av skarabor? ;) Fast färre än vad jag trodde från början. Två kan inte hänga med. Men 6 st blir vi!

Jag vill också att du ska passa på! :):)

2013-11-22 @ 06:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0