Nycklar

Idag kl 15 fick jag nycklarna till min fina lägenhet :D Stack iväg från jobbet en timme. Sen tillbaka och jobba två timmar till. Körde dit direkt efter jobbet och lämnade lite saker som jag snodde från Bollnäs. Soffbord, en lampa (som kom väl till användning i mörkret) och en mysig matta jag fick av mamma i julklapp. Den passar bra i badrummet. Tack tack. 

Däremot upptäckte jag nu att nyckelbrickan inte fungerar till dörrarna mellan parkeringsgaraget och in till trapphuset. Bajskorv att jag inte upptäckte det tidigare när alla Wallenstammare va där. Sen fungerar inte brevinkasten som det ska heller. Man öppnar de med nyckelbrickan men det är fel låda som öppnas till allas brickor, men det visste de om och skulle fixas till på måndag.

Jaja... Lägenheten är grymt fin iaf!
Känns konstigt att komma till sunkiga Rinkeby efter att ha varit där. 

Får se om jag orkar köra dit något imorgon eller om jag väntar till lördag med allt.

Hade!

PS. Hade 6 rätt på Lotto igår. 4000 kr. Tacktack.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Roligt :D jag skulle jättegärna vilja vara med och flytta ju.

Jag vill också vinna pengar :D

2014-11-13 @ 23:23:31
Postat av: Anonym

wieeeeeeee :D :D :D

2014-11-14 @ 09:50:50
Postat av: Alina

det där var jag haha

2014-11-14 @ 09:51:06
URL: http://alinahedenstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0