VIP

För er som missat det har jag nu flyttat in. Barkarbystaden är nu mitt nya hem. Med Ica Maxi, Systembolaget, Ikea, Plantagen, alla sportaffärer, restauranger och allt annat behöver jag inte lyfta min fot utanför denna "stad". Det finns till och med en vårdcentral här redan. Inte för att jag behöver den men ändå. Tandläkare saknas. Frisör. Hmm... annars finns allt.

Ica Maxi har öppet 7-22. Hur bra är inte det? Tar 5 min att gå dit. Det tar 6 min för mig att gå till jobbet! Hur skönt är inte det?

Lägenheten är i hyfsad ordning nu iaf. Det tog inte lång tid. Men jag kommer inte in till mitt förråd i källaren, så flyttlådorna står i hallen. Inte lika roligt. Men jag tror de jobbar på att försöka lösa problemet. Min cykel ligger fortfarande i bilen efter jag lämnade nycklarna i Rinkeby. Hehe.

Har varit ledig idag. Var på IKEA och kollade läget. De har fan inte så mycket som man tror. Hittade inget av det jag sökte. Bara smågrejer som jag visste de har. Menmen får leta vidare, kanske måste röra mig utanför Barkarbystaden... 

Imorgon är det en stor dag. VIP-kväll på ÖoB i Barkarby Gate! Kl 17-19. Be there! På torsdag kör vi den stora öppningen. Kommer bli sinnessjukt galet. Är lite nervös samtidigt som jag bara vill få det överstökat så vi kan få göra varuhuset till vårt. 

Efter torsdag kan man börja fokusera på nästa stora grej. Mexico! Inte långt kvar nu. Pirrigt.


Hittade ett fint förkläde när vi röjde i Veddesta.


De kommande bilderna är från nya varuhuset och nya lägenheten :)








Kommentarer
Postat av: Lotta

Underbart! Hoppas du kommer trivas :D men det tror jag verkligen.

Jaaaaa. Mexikoooooo. KOooooooom.

2014-11-26 @ 05:00:52
Postat av: Anonym

Kul att se, speciellt Dragana. Länge sen sist. Hoppas att det gick bra med vippen..Vad är det där för förkläde? Aldrig sett på min tid.Men var står du någonstans? Lägenheten ser ju mysig ut. Vill komma nu! Ha det bra, hörs! Kramar!!

Svar: Trodde ni hade förklädena vid korvbjudningar för i tiden. Står i lunchrummet i Veddesta ju! Kramkram
Daniel Almqvist

2014-11-26 @ 18:46:15
Postat av: Lotta

Dålig uppdatering.

2015-01-25 @ 22:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0