Barkarby Gate

Idag är det måndag.
 
Jocke är efter tre veckors pappaledighet hemma i Väddesta igen. Skönt!
 
Klockan 9 idag hade vi ett litet uppstartsmöte inför flytten. Och efter det åkte vi avdelningsansvariga till nya butiken och tittade. Det kommer bli så bra! De ligger väldigt långt efter, men det kommer bli så bra när det är klart. 5 veckor kvar! Tanken var att vi redan idag skulle vara där och sättta upp hyllor och etiketter, men eftersom det varken finns värme, vatten eller el är det lite svårt. Men vi kommer ändå börja lite smått och typ vara där två timmar om dagen. De börjar imorrn. Inte jag. För jag är ledig!
 
Och imorgon ska jag få se min lägenhet! Roligt va?! Sjukt jävla taggad. Vill flytta nuuuu!
 
Onsdag är jag egentligen också ledig men det är ERFA (erfarenhetsmöte, typ, låter sjukt töntig men skyll inte på mig) i Kista. Och Kista är ju Monas (min föredetta chef, som fortfarande är en del av Väddesta) butik. Har inte sett den sen hon tog över där, så det måste man ju liksom. Sen får man ju umgås med fina vänner också. Alltid roligt.
På kvällen blir det thaimat och kattmys hos Angelica. Super!
 
Kan ju även tillägga att man ser mitt hus från vår lastkaj... Kommer literally (bokstavligen) ta 5 min för mig att gå till jobbet. Skönt? Ja! Kommer ju endast leva i Barkarbystaden framöver. Allt kommer finnas där!
 
Kommer förhoppningsvis upp lite bilder på lägenheten här imorgon.
 
Min mumsiga fudge brownie! Tävlade mot Lovisa om vem som gjorde den bästa ;)

Kommentarer
Postat av: Alina

Alltså den där himla brownies ser alldeles för god ut!! Spec m flingsaltet också asså waaah

2014-10-21 @ 00:00:28
URL: http://alinahedenstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0